Tafeltennisverenigingen Taverzo, Docos en VVV organiseren in het kader van hun samenwerkingsverband in de voorjaarsvakantie een unieke en leerzame trainingsweek. Elke vereniging zal één dag zijn deuren open zetten voor tientallen kinderen, die aan de slag zullen gaan met leuke spelvormen en interessante tafeltennisoefeningen. Met deze trainingsweek krijgen de kinderen de kans om tegen kinderen van andere verenigingen te spelen en van verschillende trainers les te krijgen. De trainingsweek wordt volledig verzorgd met lunches en zal spectaculair worden afgesloten met een vette discoparty!

Dag 1 (22 februari) is bij Taverzo van 10:00 uur - 18:00 uur;
Dag 2 (24 februari) is bij Docos van 10:00 uur - 18:00 uur;
Dag 3 (25 februari) is bij VVV van 10:00 - 21:00 uur.

Wil jij ook meedoen met deze gezellige trainingsweek? Schrijf je dan snel in via de website of toernooicoördinator Stefan van Bijnen!