Een triest bericht bereikt ons bij de start van deze nieuwe week. Zondagavond is Ed van Lingen overleden aan een acute hartstilstand.

Zijn herstel van een zware operatie in de zomer van 2009 leek voortvarend te gaan. Hij mocht weer tafeltennissen en dat liet hij zich niet ontnemen. Ed genoot ook van de sport, stilzitten langs de kant kon hij eigenlijk niet. Jarenlang was hij een trouwe gast van de zondagtraining en doordeweeks kwam hij zoveel als mogelijk naar de vereniging.

Maar Ed deed meer dan tafeltennissen alleen. Hij nam deel aan tal van sociale evenementen en samen met zijn echtgenote stond hij veelvuldig achter de bar. Kortom, Ed was een actief lid van VVV. Ed, we zullen je missen, rust in vrede!

Het bestuur wenst Wil, Ronald, familie en vrienden alle sterkte met het verwerken van dit verlies. De crematieplechtigheid zal plaatsvinden op zaterdag 13 februari.