De sportprijs van Leidschendam-Voorburg voor het jeugdsportteam van het jaar is gegaan naar Rian Nijdam en Saskia Haverkamp! Voor Rian is het één van haar laatste overwinningen in het badmintoncircuit, nadat ze kort geleden tafeltennis heeft gekozen als primaire sport. Ze heeft de overwinning mede te danken aan haar haar titel als regiokampioen onder de 11 jaar en dubbelkampioen (samen met Saskia) in het onderdeel onder de 13 jaar.

Wessel van het walderveen, die was genomineerd als jeugdsporter van het jaar, viel helaas niet in de prijzen. Zijn nominatie was mede gebaseerd op zijn eerste plaats tijdens de Zuid-Hollandse Kampioenschappen, waarmee hij veel regionale aandacht verwierf. Chellzy Reyes mocht uiteindelijk wel weglopen met de prijs in deze categorie, daar hij met slechts negen jaar al de blauwe band wist te bemachtigen in de karatesport.

Tijdens het sportgala, dat plaatsvondt in Sporthal de Fluit, was ook tijd voor een tafeltennisdemonstratie, verzorgd door twee trainingsmaatjes van Werff Thomas. Richard de Bruijckere was eveneens aanwezig om de demonstratie van commentaar te voorzien. Ondanks wat slechte omstandigheden (felle verlichting en zachte vloermatten) werden de indrukwekkende rally's opgevolgd door luid applaus van de enkele honderden aanwezigen. Al met al een mooi visitekaartje van de vereniging.