In de wat koude (tijdelijke) sporthal van tafeltennisvereniging Vriendenschaar in Gouda heeft VVV 4 afgelopen dinsdag voor het eerst dit seizoen een minimale nederlaag van 6-4 moeten boeken. Ondanks het feit dat Bernard en Patrick nog twee partijen naar zich toe wisten te trekken, kon Stefan (die nog steeds last heeft van een rugblessure) in geen van zijn wedstrijden domineren. Ook tijdens de dubbelpartij van Ramy en Bernard kon het team slechts in 1 game zijn echte kracht tonen. Alle fouten werden door de ervaren tegenstanders direct genadeloos afgestraft.

Vriendenschaar wist zich echter (ondanks de overwinning) in een negatief daglicht te zetten doordat één van zijn spelers zich niet kon onthouden van onsportief gedrag. Met name door de nederlaag tegen Patrick (14 jaar) voelde de wat oudere tegenstander zich geintimideerd en waren er enkele woordenwisselingen. Gelukkig bleef het hierbij en kan VVV 4 uitkijken op de thuiswedstrijd, waarbij alles op alles gezet zal worden om revanche te nemen.

De standen in deze poule zitten vooralsnog ontzettend dicht bij elkaar, waardoor er van alles mogelijk is en VVV 4 nog steeds volop uitzicht houdt op het kampioenschap. Tussen de nummers 1 en 6 zitten dan ook slechts 8 punten verschil.