Tafeltennisvereniging VVV organiseert kinderpartijtjes voor groepen t/m 16 kinderen. Wegens groot succes zal dat ook dit seizoen worden voortgezet. Onder enthousiaste begeleiding van twee jeugdtrainers kullen kinderen een volledige tafeltennistraining ervaren, met warming-up, tafeltennisoefeningen en spelvormen. Ook zal de tafeltennisrobot worden opgesteld en kunnen er extra activiteiten worden toegevoegd aan het programma, zoals een zaalvoetbaltoernooi of 'apenkooien'. Om het geheel extra feestelijk te maken zal ook de clubmascotte zijn gezicht laten zien en is er aan het eind ruimte voor een klein discofeestje. De kinderpartijtjes vinden voornamelijk op zondag plaats en zijn al te reserveren vanaf € 12,50 p.p. Voor een sportief en feestelijk kinderpartijtje ben je bij VVV dus aan het goede adres!

Meer informatie kan worden verkregen via het mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. !