De jaarlijkse clubkampioenschappen van de jeugd staan gepland op zondag 8 mei. Aansluitend volgt het eindfeest van de jeugdcompetitie, waar we met elkaar een hapje zullen eten, de kampioenen zullen huldigen en gezellige spelletjes zullen spelen. Ook zal er wat leuke muziek worden opgezet. De hele dag duurt van 12:00 uur tot 22:00 uur.

Tijdens de clubkampioenschappen van de jeugd krijgen alle jeugdleden de kans om zich een jaar de beste jeugdspeler van VVV te mogen noemen. Alle jeugdleden zijn standaard aangemeld voor dit toernooi en worden ingedeeld in drie niveau's. Zie voor de indelingen het jeugdbord in de kantine. Gedurende de dag worden er meerkampen gespeeld, gevolgd door kruisfinales. De finales zullen rond 17:00 uur eindigen met een prijsuitreiking.

Vervolgens zullen we met zijn allen een hapje eten, waarna het eindfeest begint. De kampioenen van de jeugdcompetitie zullen worden gehuldigd en hierna start er een leuke jeugdavond, met spelletjes en muziek. De dag zal rond 22:00 uur eindigen.

Mocht je niet aanwezig kunnen zijn op 8 mei, geef dit dan zo snel mogelijk aan op het jeugdbord in de kantine of stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je niets laat weten, gaan wij er van uit dat je aanwezig bent. Het belooft een superleuke dag te worden!

Sportieve groet,
Jeugdteam VVV.