Hallo!

Vandaag (18 juni 2011) hebben we jeugdclubkampioenschappen gespeeld in onze zaal aan de Van Ruysdaellaan. Zoals altijd was het een zonnige dag, maar we hadden toch een behoorlijk goede opkomst met een stuk of 20 jeugdleden. We hadden de wedstrijden ingedeeld in 3 sterktegroepen:  geel 1, geel 2 en groen.

We zijn zoals gebruikelijk begonnen met de poules en de tweede helft van de middag speelden we de kruisfinales.

Tussen de middag hebben we met zijn allen gepauzeerd om even op krachten te komen en iedereen werd door VVV getracteerd op patatjes (jammie!). Mark en Lida slaagden er in om in korte tijd de hele groep kinderen van lekkere frites te voorzien.

De wedstrijden verliepen heel sportief en we hebben erg spannende potten gezien. Zo zag ik een heel spannende finale tussen Jasper en David (geel 2) en in de halve finale stonden Wessel en Patrick tegen elkaar. In die partij liet Wessel zien wat hij in zijn mars heeft, want deze partij was van een verbazingwekkend hoog niveau. Patrick moest echt alles uit de kast halen om de 5e game naar zich toe te trekken en het schouwspel was zeer de moeite waard. Super gedaan, Wessel!

Ook in geel 1 zagen we mooie partijtjes en daar gingen Jonas, Matthew en Nicklas met de prijzen lopen.

De organisatie was weer in handen van Ramy en Bernard, die de zaak weer gladjes leidden en die ook voor wat gezellige muziek in de zaal zorgden (niet tijdens de finalepartijen natuurijk, de spelers moeten zich kunnen concentreren ;-)).

Mark heeft de hele dag de bar bemand en we kregen bezoek van heel wat ouders en ook seniorleden. Rick kwam met Timo (woef!) op visite, Lida en Erwin kwamen op bezoek en ook Werff en Esther lieten zich zien.

We kunnen terugkijken op een geslaagde dag in prima sfeer en met leuke partijen, dus degenen die dit gemist hebben: volgend jaar meedoen hoor.  Maar, je kunt volgend weekend een beetje in de herkansing door mee te doen aan het barbequetoernooi. Dat wordt helemaal een feest, Zie elders op de site en zie ook de aankondigingen in de kantine!

Einduitslag (ik heb alleen de eerste 4 van elke poule):

geel 1

1 - Jonas Novak
2 - Matthew Huijbrechts
3 - Nicklas Lippold
4 - Zaviera Schild

geel 2

1 - Jasper Smit
2 - David Schul
3 - Nina van 't Walderveen
4 - Marc Otten

groen
1 - Patrick Bruijne
2 - Stefan van Bijnen
3 - Wessel van 't Walderveen
4 - Johan Paping

Als je HIER kijkt zie je de foto's.

Bedankt voor een fijne dag!